بهترین خدمات را از ما بخواهید...
مدت زمان تعمیر الکتروموتور

مدت زمان تعمیر الکتروموتور (دینام) چقدر است؟

وقتی کسی الکتروموتور (دینام) الکتریکی را برای تعمیر می فرستد، اغلب این اولین سوال است. مدت زمان تعمیر الکتروموتور چقدر چند روز است ؟ چه مدت باید انتظار کشید؟

الکتروموتور (دینام) قطعه پیچیده ای از ماشین آلات است که تنها بخشی کل سیستم است، تعداد باورنکردنی از متغیرها وارد بازی می شوند. تا زمانی که تعمیرگاه شما ریشه مشکل را پیدا نکند، هر تخمین زمانی فقط یک تیر در تاریکی است. 

مشخصات الکتروموتور (دینام) چیست؟

تعمیرگاه باید بداند که با چه چیزی سر و کار دارد. یک الکتروموتور (دینام) 20 اسب بخار و یک الکتروموتور (دینام) 500 اسب بخار ممکن است هر دو بخشی از خانواده موتورها باشند، اما آنها پسر عموهای دور هستند. به دلیل تفاوت ها، مدت زمان کار روی آنها بسیار متفاوت است.

همه چیز برای الکتروموتورها (دینام) با تطبیق هایی مانند بلبرینگ های (یاتاقان) خاص گیج کننده تر می شود. بلبرینگ های (یاتاقان) به تنهایی می تواند به یک زمان تحویل چند روزه نیاز داشته باشد. همین امر در مورد هر بخش مختلف صدق می کند. شاید قطعه ای باید سفارش داده شود ، مشخصات دقیق زمان تعمیر به مشخصات دقیق الکتروموتور (دینام) شما بستگی دارد.

مدت زمان تعمیر الکتروموتور
الکتروموتور

الکتروموتور (دینام) چه مشکلی دارد؟

قبل از اینکه تعمیرگاه جدول مدت زمان تعمیر الکتروموتور را ارائه دهد، به نظر می رسد این یک سوال واضح است که آنها بپرسند. و ما اعتراف خواهیم کرد، مواقعی وجود دارد که برای تعیین اینکه آیا یک راه حل سریع است یا وقت گیر، یک توضیح مختصر لازم است.

در هر صورت، شما می خواهید تعمیرگاه شما با این سوال که از شما (و خودشان) سوال کند، “چرا واحد خراب شد؟”  تا زمانی که “چرا” مشخص نشود، به احتمال زیاد همان مشکل بارها و بارها تکرار می شود.

برای اینکه مغازه برنامه زمانبندی تعمیرات را ارائه دهد، آنها باید بدانند که چرا خرابی رخ داده است، چه اقدامات اصلاحی باید انجام شود، چه قطعاتی باید تعویض شوند و غیره. اگر الکتروموتور (دینام) شما دچار نقص فنی شده است و کارخانه شما دچار خرابی شده است، مطمئن شوید که تعمیرگاه شما به “چرا” وسواس دارد.

پاسخ ها برای تعیین اینکه آیا این یک چرخش سریع است یا یک فرآیند طولانی مهم خواهد بود – و مهمتر از آن، جلوگیری از رشد دوباره همان مشکل.

آیا زمان واقعاً پول است؟

بله وقتی صحبت از تعمیر الکتروموتور (دینام) می شود ، این کلیشه قدیمی صادق است. در حالی که تعمیرگاه‌های الکتروموتور(دینام) ، مشاغل را بر اساس عوامل مختلف اولویت‌بندی می‌کنند و این به شما بستگی دارد که آنچه را که حاضرید برای بازگرداندن الکتروموتور (دینام) سریعتر بپردازید، ارائه دهید. در زیر چند سوال برای بررسی وجود دارد:

  • آیا حاضرید برای کارگران اضافه کاری بپردازید؟
  • آیا حاضرید برای کار مضاعف یا تعطیلات هزینه بپردازید؟
  • آیا حاضرید برای تسریع حمل و نقل هزینه بپردازید؟
  • آیا حاضرید برای حمل و نقل هوایی هزینه بپردازید؟

هر یک از این سؤالات بر کاری که فروشگاه انجام خواهد داد و سرعت انجام آن تأثیر می گذارد.

نکته آخر: وقتی به تعمیرگاه الکتروموتور (دینام) هزینه های اضافه کاری را پرداخت می کنید ، نشان می دهید که چقدر این الکتروموتور(دینام)برای عملکرد شما اهمیت دارد. به طور ضمنی، شما از تعمیرگاه می‌خواهید که آن را در مقابل کارهای برنامه‌ریزی‌شده قرار دهد تا سریع‌تر به شما برگردد.

این یک توافق ناگفته است. اما مهم این است که بفهمید در پشت صحنه چه خبر است.

آیا سریعترین زمان تحویل در واقع بهترین گزینه است؟

اغلب اوقات، مسیر سریع‌تر بهترین مسیر برای دوام طولانی مدت نیست. یک مثال در اینجا آمده است: یک الکتروموتور (دینام) از کار افتاد و کارخانه از کار ایستاد. مدیر تعمیر و نگهداری از دو تعمیرگاه الکتروموتور (دینام) می پرسد که زمان آنها برای سیم پیچی الکتروموتور چقدر خواهد بود.

سیم پیچی الکتروموتور
  • تعمیرکار “الف” می گوید که آنها می توانند الکتروموتور (دینام) را در 10 روز تعمیر کنند.
  • تعمیرکار “ب” می گوید 20 روز طول می کشد.

از آنجایی که “الف” دو برابر سریعتر است، انتخاب واضح است، درست است؟ خوب، ممکن است بخواهید بپرسید “آنها چه کارهای متفاوتی انجام می دهند؟”

  • تعمیرکار “الف” همان رویه “ب” را دنبال می کند؟
    • آیا مغازه ها از همان نوع و کیفیت مواد استفاده می کنند؟
    • تکنسین ها چقدر با تجربه کار را انجام می دهند؟
    • آیا تعمیرکار “ب” یک راه حل منحصر به فرد برای حل علت اصلی ارائه کرد، در حالی که “الف” فقط چیزی را که قبلا انجام داده بود تکرار کرد؟
    • تعمیرکار “ب” یک فرآیند VPI دارد وقتی که تعمیرکار “الف” فقط لاک زدن را انجام می دهد؟

ساده‌ترین روش این است که «چرا» زمان‌های تحویل متفاوت است؟

به دلیل تفاوت در رویه ها و مواد، هیچ دو تعمیرگاه الکتروموتور (دینام) یکسان نیستند. این به شما بستگی دارد که قبل از برقراری تماس، همه عوامل – از جمله زمان و هزینه – را بسنجید.

تعمیر واقعی

فرض کنید الکتروموتور(دینام)تعمیر شده توسط فروشگاه “الف” پس از 6 ماه از کار می افتد زیرا خیلی سریع انجام شده است یا علت اصلی آن حل نشده است. اما الکتروموتور (دینام) تعمیر شده توسط فروشگاه” ب” 5 سال عمر می کند. ببینید، انتخاب فروشگاه “الف” واقعاً در زمان صرفه جویی نکرد. فقط هزینه ها را زیادکرده است و دوباره بیشتر و بیشتر.

تعمیر الکتروموتور
تعمیر الکتروموتور

سوال دیگری دارید؟

الکتروچکاپ می تواند در مورد هر سوالی که در مورد تعمیر الکتروموتور (دینام) دارید کمک کند. البته قبل از اینکه به شما پاسخی بدهیم، چند سوال از شما خواهیم پرسید. بیشتر با “چرا” شروع می شود. نگاه کردن به الکتروموتور (دینام) به عنوان بخشی از کل سیستم، و تعیین “چرا” خرابی، الکتروچکاپ را کمی متفاوت از سایر فروشگاه های الکتروموتور (دینام) الکتریکی می کند. مشتریان ما تفاوت را درک می کنند. 

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *