بهترین خدمات را از ما بخواهید...
تعمیر باکیفیت الکتروموتور

7مرحله برای تعمیر با کیفیت الکتروموتور (دینام) چیست؟

شما همیشه “کیفیت” جهان را می شنوید. خیلی اوقات یکی از آن کلماتی است که شما نادیده می گیرید. من همیشه به آن به عنوان کلمه ای فکر می کنم که آنقدر زیاد استفاده می شود که دیگر معنای زیادی ندارد.

با این حال، وقتی صحبت از تعمیر الکتروموتور شما می شود، کلمه کیفیت واقعاً معنی دارد و راه های زیادی برای تأیید و اطمینان از انجام صحیح تعمیرات با کیفیت وجود دارد. در اینجا چند نکته مهم در مورد تعمیر با کیفیت الکتروموتور وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

1. تست های اولیه جهت تشخیص ایراد الکتروموتور

ساده به نظر می رسد، درست است؟ چه داده هایی در تست های اولیه جهت تشخیص ایراد الکتروموتور جمع آوری و مستند می شود ؟ در الکتروچکاپ ما استاندارد بازرسی داریم، اما در بسیاری از فروشگاه‌ها به سادگی فرآیند بازرسی ساده برگزار میشود.آیا تمام کلاف ها سوخته اند؟ نتیجه بررسی الکتروموتور چه بود؟ همه اینها باید مستند و در دسترس شما باشد تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. علاوه بر این شگفت انگیز است که تصاویر چه چیزی را نشان می دهند. تعمیر با کیفیت شامل بررسی دقیق ایراد و بهینه سازی هزینه و زمان است.

تعمیر الکتروموتور
تعمیر الکتروموتور

2. بررسی ایراد

ایراد اصلی باید در اسرع وقت پیدا شود و برای بررسی برای شما ارسال شود . برای تعمیر الکتروموتور با کیفیت، هیچ رازی نباید وجود داشته باشد و همه چیز باید گویا باشد. باید تمام ایرادات صریح بیان شود. در الکتروچکاپ، هر کار تعمیری که انجام می‌دهیم همراه با گزارش بررسی دقیق ایرادات است که همراه یا قبل از قیمت‌گذاری ارسال می‌شود.

3. براورد هزینه

قبل از اجرا تعمیرات هزینه ها توسط الکتروچکاپ برآورد شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. هزینه در گزارش باید با تعمیرات مورد نیاز مطابقت داشته باشد. اگر بازرسی مناسب انجام شود – باید قیمت ثابتی وجود داشته باشد که از آن نقطه به بعد تغییر نکند. گاهی اوقات چیزهایی وجود دارد که تا زمانی که قطعات تمیز نشده اند یافت نمی شوند یا در طول فرآیند تعمیر ایراد خودرا نشان میدهند، با این حال، اینها باید در هزینه نهایی کم و زیاد شوند.

4-نقشه برداری و تعیین روش سیم پیچی

سربندی الکتروموتور یکی از مهمترین بخش های تعمیر الکتروموتور با کیفیت است. تعمیرگاه های باکیفیت از ابتدا طبق نقشه ثبت شده ار مدل فابریک کارخانه تعمیرات را انجام میوهند. برخی از الکتروموتور ها در هر بار تعمیر نیاز به کالیبراسیون دارند، برخی دیگر را می توان یک بار در سال یا هر چند سال یک بار انجام داد. شما باید بتوانید اطلاعات کالیبراسیون را از تعمیرگاه خود بپرسید و باید به راحتی در دسترس باشد. شما باید بتوانید یک قطعه از تجهیزات را در طبقه مغازه بردارید و ببینید آخرین بار چه زمانی کالیبره شده است و زمان بعدی آن چه زمانی است. تعمیرگاه‌های باکیفیت تا آنجا پیش می‌روند که دستگاه‌های تعمیری را با دقت مستند کنند.

سیم پیچی الکتروموتور
تعمیر سیم پیچی الکتروموتور

5-رفع ایراد و اجرای تعمیرات لازم جهت تعمیر با کیفیت الکتروموتور

همه چیز با گذشت زمان و تکنولوژی بهبود نمی یابد، اما بسیاری از چیزها بهبود می یابند. یک تعمیرگاه با کیفیت همیشه به دنبال راه های جدید و بهبود یافته است. از فن‌آوری‌های آزمایشی جدید گرفته تا بروزرسانی تجهیزات وغیره. زمینه‌های زیادی وجود دارد که تعمیر موتورهای الکتریکی در 20 سال گذشته در آنها بهبود یافته است. تعمیرگاه های با کیفیت موتور محرکه تغییرات در نحوه تعمیر موتورهای الکتریکی هستند. طبق نقشه کلاف ها تعمیر یا تعویض شده و دستگاه آماده بکار است.

6-تست دستگاه

نه فقط بازرسی ها باید مستند باشد – تعمیرات انجام شده نیز باید مستند باشد. از اندازه‌های نهایی تعمیر شده و فاصله‌ها برای تناسب بلیرینگ ها گرفته تا تنظیم براکت های جلو و عقب – مستندات اهمیت دارند که شما به دنبال تعمیر الکتروموتور با کیفیت هستید. هر آزمایش انجام شده و هر مورد لمس شده باید مستند باشد. اگر اینطور نیست، پس واقعاً چه چیزی انجام شده است؟ آنها چگونه تأیید کردند که کاری که انجام داده اند مطابق با مشخصات است؟ چه مشخصاتی استفاده شد؟

تست الکتروموتور
تست الکتروموتور

7-گزارش نهایی

هنگامی که تعمیر موتور کامل شد، اندازه‌گیری‌های دریافتی و نهایی را می‌توان جمع‌آوری کرد و در قالب گزارش برای ردیابی تاریخی و روند قرار داد. این گزارش باید خلاصه ای از تمام کارهایی باشد که روی موتور انجام شده است. مغازه‌های موتور الکتریکی با کیفیت می‌خواهند شفاف باشند و هر کاری را که برای موتور شما انجام شده نشان دهند – گزارش نهایی نحوه انجام این کار در اکثر مغازه‌ها است.

خیلی ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مقالات پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *